Monday, April 23, 2012

REVIEW: Bioderma Lip Balm spf 50plus

From leather shoulder bag, canvas shoulder bag, studded shoulder bag, rivet detail shoulder bag to faux leather shoulder bag, Oasap offers a wide range of fashion purse collection. Just take out your faux leather shoulder bag and leave everyone wowed.




S Biodermou se v poslední době roztrhl pytel.  Zejména s Photoderm kolekcí. Mě spíše nalákaly výprodeje opalovacích krémů  a  hlavně vysoké faktory (obzvláště ten dětský), přítel si zase pořídil balzám, aby nezaostával :D. Myslím, že ochranný faktor 50plus naláká ještě další světlé typy jako jsem já.  Protentokrát mám tady pro Vás recenzi na přítelův balzám na rty. Už předem chci zmínit, že za tu cenu bych si ho nekoupila...ale přítel si nenechal poradit :D. A tak mám tady pro Vás klady a zápory tohoto balzámu.
VÝHODOU balzámu je to, že má opravdu vysoký ochranný faktor, klasicky hydratuje rty a navíc je bezbarvý, takže je ideální pro muže :). Přítel si ho proto nemůže vynachválit.
NEVÝHODOU je poté to, že má balzám pouhopouhé 4g, tedy ona velikost na obrázku odpovídá celkové velikosti balzámu... a tak Vám vydrží maximálně 2měsíce. Že by ideál na letní prázdniny :D? A právě to je ten důvod, proč bych do něj peníze neinvestovala. Navíc jsem kdysi měla tento typ balení balzámu a po měsíci se mi otvírání rozbilo :D a akorát jsem v něm měla drobečky.
CENA: cca 250korun 



DALŠÍ RECENZE NA BALZÁMY a mini srovnání:
kosmín na rty (VÍCE PEČUJÍCÍ...ale bez ochranného faktoru)
 hurraw (NIC MOC balzámy, nedoporučuji)
coca-cola (IDEÁLNÍ NA LÍBÁNÍ :D)

Jaký je Vአnejoblíbenější balzám na rty? :)

No comments:

Post a Comment