Friday, May 11, 2012

In my place

Check Shirt from women's fashion clothing shop, get your favorite Check Shirt at street fashion store and enjoy free shipping worldwide at OASAP. From leather shoulder bag, canvas shoulder bag, studded shoulder bag, rivet detail shoulder bag to genuine leather shoulder bag, Oasap offers a wide range of fashion purse collection. Just take out your genuine leather shoulder bag and leave everyone wowed.



Ich steh auf Nieten und am liebsten würde ich alle möglichen Teile mit ihnen schmücken. Vor einiger Zeit habe ich mir spitze Schraubnieten bei Ebay bestellt. 50 Stück haben um die 10€ gekostet. Die Lochzange habe ich irgendwann mal bei Tchibo gekauft, die gibt es aber auch in jedem Bastelladen (eine Schere tuts zwar auch, doch mit der Lochzange gehts einfach fix und genau). Die Bluse ist von Primark (aktuelle Kollektion) und hat nun einen schicken Nietenkragen :) 

No comments:

Post a Comment