Wednesday, May 30, 2012

Strój dnia!


Cześć.
Jest mi po prostu źle. Tragicznie, okropnie, ciężko, smutno. Cholera by to wszystko! Dlaczego to wszystko tak cholernie się komplikuje ? Dlaczego ten cholerny świat, mój świat, nasz świat tak wariuje ? Dlaczego nagle spadł nam wszystkim na głowę ? Gdzie popełniliśmy błąd, co zrobiliśmy, że otrzymujemy taką kare ?
Nie mówię tu  sobie. Bo ja ejstem najmniej poszkodowana, ale to poczucie winy mnie zje. Już zjada. Cholera! 

Nienawidzę tego.
Oświadczam iż jestem totalnie i absolutnie załamana.

I za to też muszę się winić. Zawsze wszystko najbardziej przeżywam. 

Jeszcze nigdy nie czułam do siebie takiej... odrazy, takiego wstrętu, wstydu ?
Nie wiem. Brakuje mi słów, choć jest ich aż nadto.
Uwierzcie mi na słowo - nie przesadzam.

Ażeby Was totalnie nie zanudzić.
Czytelników i Hejterów - wrzucam outfit z dzisiaj.


No comments:

Post a Comment