Tuesday, May 22, 2012

Szerzemények nyárra - Ruhák

Nyáron már évek óta ugyanazon séma szerint öltözködöm: leggings tunikával. Kényelmes, praktikus, előnyös és kiegészítőkkel fel lehet dobni. Idén is maradtam ennél a koncepciónál, viszont szomorúan tapasztaltam, hogy az eddigi itthoni beszerzőhelyeimen elég gyatra a kínálat. A C&A-ban szoktam cicanadrágot venni, és találtam is, viszont amikor megláttam az árát, kicsit elképedtem. Ugyanebből az áruházból, ugyanattól a gyártótól, ugyanazt a fazonú leggingst anyukám Németországban 12 €-ért vette meg, itthon pedig 4-5000 Ft-ért akarják rám sózni. Értem én, hogy több anyag kell egy teltebb / kövérebb nő ruhájához, de néha pofátlanságnak érzem, hogy a nagyméretű ruhákat sosem akciózzák le. Na de nem panaszkodom, csak gondoltam levezetem, miért is a külföldi webshopok kínálatából válogattam. Nem csak van megfelelő méretű ruhájuk jó árban, akciókat is tartanak és jóval divatosabb, egyedibb a kínálatuk.

Kezdjük a Yours webshoppal, innen eddig egy harisnyát rendeltem, amiből direkt nagyobbat kértem, de így is kicsi lett. Féltem is, hogy a mostani rendelésemnél is lesz olyan, amit nem tudok használni, de ugyanakkora méreteket rendeltem, mint amit venni is szoktam. És láss csodát, minden jó rám. :)

Az államvizsgámra is rendeltem ruhát (38 €), izgultam, ideér-e majd időben, mert a harisnyát kb. 2 hét után vettem át, de a rendelés leadását követő 4. (!!!) munkanapon már hozta is a postás a csomagomat.


A folytatásért kattintsatok tovább:

Egyszerűen nem tudom, hogy kéne lefotóznom a ruhákat, hogy látszódjon is valami érdemleges belőlük, vállfán túlságosan lógnak, felvéve meg inkább outfit bejegyzést készítek velük. De beszúrom a webshop-os fotókat is róluk.



Forrás
Az államvizsgámra én is úgy készülök felvenni, mint a modell, egy fekete boleróval kiegészítve.

Rendeltem leggingseket is, ezekben nincs semmi érdekes, kettő teljesen hosszú (12 € darabja és kettő együtt még kedvezőbb), kettő pedig lábszárközépig ér (10 € darabja és erre is vonatkozik a kettőt olcsóbban akció). Érdekes, hogy árban még a postaköltséggel is jobban jöttem ki, mintha a C&A-ban vettem volna ugyanilyen fazonú cicanadrágokat. A képen amúgy pont szerepel is egy C&A-s darab, de azt az anyukám hozta egy fekete basa nadrággal együtt, amiről nem sikerült használható képet készítenem, de lehet majd inkább megmutatom magamon.

A lábszárközépig érő leggingsek alja csipkézett.
Rendeltem még innen két felsőt is a leértékelt termékek közül, egy pólót (6,50 €) és egy tunikát (14,50 €):


Forrás



A New Look oldalán is sokat nézelődtem, érdemes vetni rá egy pillantást, végül mire oda értem volna, elköltöttem a pénzemet Asoson. :)

Erre a felsőre (33,94 €) anyukám és öcsém is csak annyit mondott, hogy olyan, mintha egy nagy lepedő lenne, nekem mégis annyira tetszett a szín és a fazon is, hogy megrendeltem és nagyon örülök, hogy így tettem, mert eszméletlen kellemes az anyaga és nekem tetszik is.

Na jó, itt tényleg olyan, mintha lepedő lenne. :D

A legnagyobb rizikót pedig ezzel az overállal (33,26 € leértékelve) vállaltam (overálnak számít ez egyáltalán?), de a mintája és a színei is belopták magukat a szívembe. Elég érdekes belebújni, de azért kivitelezhető. :) Természetesen a rövidsége miatt csak leggingssel fogom viselni.



Pár hete rendeltem egy színes harisnyát (3299 Ft) a BonPrix-től, ami jó is lett rám, egy rövidnadrághoz szerettem volna társítani, de vagy túl meleg vagy túl hideg volt eddig hozzá, nem tudom, mikor fogom tudni felavatni, mindenesetre a színe nagyon bejön.


Még egy-két felsőre szükségem lesz, de sosincs túl sok ruhám és úgy érzem, lassan elérem azt a mennyiséget, amivel már vígan elvagyok nyáron, aztán jöhet az őszi-téli bevásárlás. :D

Szerintem elég szembetűnő, hogy az idei nyár színe nálam valószínűleg a korall lesz, Nektek mi a kedvenc színetek ebben az évszakban? Hol veszitek, honnan rendelitek leggyakrabban a ruháitokat?

No comments:

Post a Comment